• Snelle en veilige levering binnen 2 werkdagen
  • Gratis verzending boven 50 euro*
  • Gratis afhalen in 1 van onze winkels
  • Klanten geven ToyChamp een 8.3/10

Garantie

  • TOYCHAMP volgt de officiële Europese garantierichtlijnen.
  • Daarnaast zijn er eveneens procedures vastgelegd door onze leveranciers. Deze zijn per merk verschillend en dienen wij te volgen.
  • Afhandeling van garantie zal voor rekening zijn van TOYCHAMP.
  • Hieronder de voorwaarden waaraan je moet voldoen :
    • Je overlegt een origineel aankoopbewijs (factuur). De aankoopbevestiging is niet voldoende, noch de pakbon.
    • Het defect is niet ontstaan door val-, stoot- of waterschade
    • Het artikel is niet oneigenlijk gebruikt
    • Het defect valt binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel.
  • Als wordt vastgesteld dat je recht hebt op garantie :
    • Het artikel kan kosteloos worden omgeruild voor exact hetzelfde product
    • Het artikel wordt kosteloos gerepareerd
    • Je kan het aankoopbedrag terugbetaald krijgen
  • Bij sommige artikelen is het niet mogelijk om per direct vast te stellen of je recht hebt op garantie. Denk daarbij aan artikelen die gebruik maken van accu's of computerspellen. Of producten die reeds in gebruik genomen werden. In dat geval, nemen wij het artikel in ter controle om te onderzoeken of garantie van toepassing is.
    • Bij een online aankoop met levering aan huis, neem je contact op met onze klantenservice per mail naar webshop@toychamp.be. Volgens onze garantiebepalingen gaan we dan naar een oplossing zoeken. Indien nodig gaan we je vragen het product terug aan ons te bezorgen voor controle. De verzendkosten worden terugbetaald als garantie van toepassing is. Indien het product niet defect blijkt te zijn, kan het product opnieuw naar u worden verstuurd, mits het betalen van de bijhorende verzendkosten.
    • Bij een Click & Collect bestelling of aankoop in de winkel, dien je het product binnen te brengen in de winkel van aankoop. Er wordt een reparatieformulier opgemaakt, en het originele aankoopbewijs (factuur) wordt ingenomen. Na ondertekening en daarmee uw akkoord voor de reparatievoorwaarden, krijg je als bewijs een kopie van het reparatiebewijs en van het aankoopbewijs.
    • Wij streven er steeds naar om zo spoedig mogelijk het defect te onderzoeken en indien mogelijk te herstellen, of we gaan tot vervanging over.
  • Ontbrekend of defect onderdeel : Als er een onderdeel defect is, of ontbreekt, stuur ons dan een mail (webshop@toychamp.be) met een goede omschrijving, foto en indien er een handleiding bij zit, ook het onderdeelnummer. In de meeste gevallen kunnen wij het onderdeel bestellen bij de leverancier en wordt dit rechtstreeks naar je opgestuurd.
Naar boven

We respecteren uw privacy!

We gebruiken technologieën, zoals cookies, om uw surfervaring makkelijker te maken, om socialemediafuncties te bieden en om het verkeer op de website te analyseren. Ook delen we informatie over je gebruik van onze website met onze vertrouwde socialemedia-, en analysepartners.

Privacy policy